Bu Blogda Ara

14 Ağustos 2010 Cumartesi

Kılıç Günü dizisi sevenleriyle buluşuyor

Selamlar

Birkaç gündür Kılıç Günü dizisiyle ilgili yazı yazamadım, işlerim buna engel oluyordu. Neyse ki bitirdim işlerimi... Neyse, son dönemlerin en çok konuşulan dizilerinden olacak Kılıç Günü dizisi dinamik kadrosuyla göz dolduruyor, Ertan Saban, Tansel Öngel, Yurdaer Okur gibi kaliteli oyuncularının olduğu dizi konusuyla ilgi çekici

Ana karakterin (Ali Kılıç) 90 günlük bir intikam yolculuğuna odaklanan dizi de, yan rollerin diziyi sürükleyeceği tahmin ediliyor. Kişisel olarak ben sinema da sadece başrol oyuncusu üzerinden giden, film ve dizileri pek ilgi çekici bulmuyorum. Kılıç Günü dizisinin başrol oyuncusu üzerinden mi gidecek yoksa diğer karakterlerin de baskın olduğu bir dizi mi olacak göreceğiz. Özellikle Kılıç Günü dizisinin fragmanlarındaki karakterlerin söyledikleri üzerinden bir analiz yapmaya kalkışırsak, yarı-politik imgelerin de olacağı aşikar, özellikle klasik zengin-fakir ikilemi de olabilir diye tahmin ediyorum. Senaryo'yu bunun üzerinden kurgularsak eğer, dizinin ilerleyen dönemde gecekondudan villalara taşıyacağız... Ki bu da klasikleşen Türk Dizi sendromuna dönebilir, umudum böyle birşeyin olmaması. Özellikle başrol oyuncusunun fragmanına dikkatlice bakmanızı öneririm, öfke ve intikam alma duygusu mimiklerine yansımış durumda. Böylece ana karakterin dizi boyunca (90 gün) bu ruh haliyle gidebileceğini düşünüyorum.

Kılıç Günü dizisi yakın zamanda başlayacak ve bana göre Ezel'le reyting kapışmasına girişecek. Bu kapışma ne getirecek göreceğiz

Beni izlemeye devam edin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder