Bu Blogda Ara

30 Ağustos 2010 Pazartesi

Leyla Bilginel dizi için zenginliği öğreniyor

Merhaba arkadaşlar

Eylül ayı kapımız geldi çattı, yakın zamanda başlayacak olan Kılıç Günü dizisi, Osman Sınav fanatikleri için yeni bir fenomen olacak... Dizinin hem senaryosu hem kadrosuyla insanları etkilemeye devam ediyor. Yakın zamanda başlayacak olan dizinin oyuncu kadrosunda yer alan Leyla Bilginel Star gazetesine verdiği röportajda dizi için "zengin olmanın nasıl birşey" olduğunu öğrenmeye çalıştığını belirtmiş.
“Suzan değişik bir kadın. Aşırı zengin. Ben zenginliğin ne olduğunu bilmiyorum. Çok zengin bir insan ne düşünür, nasıl davranır diye? Biraz gözlem yapmam gerekiyordu, bu rol için çevremi değiştirmeye başladım. Sosyeteye yakın olmaya çalıştım, arkadaşlar edindim. Onların pahalı bir çantayı, saati kollarında nasıl taşıdıklarını gözlemledim. Üç, beş partiye katıldım. Aşırı paranın verdiği şımarıklık hepimizde olur. Kolundaki saatin 50 bin dolar olduğunu bildiğin için ayrı taşırsın. Suzan da böyle çünkü. Kötülerin başrol oyuncusu o.”
Rolüne iyice ısınmaya çalışan Leyla Bilginel'in Kılıç Günü dizisine çok şey katacağı bir gerçek. Şuan için diziyle ilgili herhangi bir haber yok ortalıkta. Yakın zamanda ATV'de başlayacak olan Kılıç Günü ile ilgili analizlerimi mutlaka takip edin derim.

Görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder